Data modyfikacji:

Czas na YouTube!

eBilet.pl jako lider internetowej sprzedaży biletów w branży kulturalno – rozrywkowej w Polsce, stawia nie tylko na poprawę usług sprzedaży ale również pracuje nad jakością materiałów autopromocyjnych. W ostatnich dniach możemy zaobserwować rozwój oficjalnego kanału bileterii na YouTube.

czas na youtube
Różnorodność filmów publikowanych na YouTube jest ogromna. Znajdziemy tam niezależnych twórców, pół profesjonalistów, amatorskie nagrania oraz wielkobudżetowe produkcje, można zaryzykować stwierdzenie, że żadna inna platforma na świecie nie może powiedzieć o sobie, tego samego, co YouTube – w tym miejscu, każdy znajdzie coś dla siebie.

Tę różnorodność można zaobserwować również w corocznym podsumowaniu YouTube Rewind za rok 2019. W Pierwszej dziesiątce najpopularniejszych wideo znajdziemy takie produkcje jak: „Siekielski – Tylko nie mów nikomu”, „Baku Family – Weź nie pytaj – parodia matki”, „Abstrachuje.TV – Czego NIE mówią: sprzedawcy”, czy stand-up Abelarda Gizy.

Platforma ta, to również idealne miejsce do promocji swoich brandów i oglądania koncertów online. Co pokazuje dokładnie zestawienie YouTube Ads Leaderboard – Poland: May 2020. Niekwestionowanym liderem jest reklama Rossman Polska czyli „Start sezonu wiosna/lato 2020”, na kolejnym miejscu uplasował się McDonald’s Polska z akcją „Wszystko w naszych rękach” oraz nowa kampania promocyjna AVON Polska „Kiedy dwoje staje się jednym”.

eBilet.pl również bardzo chętnie rozwija się na tym polu. Na ich oficjalnym kanale YouTube znajdziemy dedykowane playlisty: „Sport na najwyższym poziomie z eBilet.pl”, „Najlepsza rozrywka tylko z eBilet.pl”, „Dla dzieci”, „Relaksuj się z eBilet”, „Gotuj i sprzątaj z eBilet.pl”.

Dodatkowo bileteria zapoczątkowała autorski cykl „Wywiady dla eBilet.pl”, gdzie pierwszymi gośćmi byli Hipis – wokalista zespołu Łydki Grubasa, Jeremiasz Hendzel – gitarzysta alternatywnej grupy Noże, Maria Tyszkiewicz – aktorka teatralna i zwyciężczyni Must Be the Music. Tylko Muzyka oraz ojciec sukcesu Sistars i muzyk Łąki Łan – Bartek Królik.

eBilet.pl - bilety przez Internet, stawia przede wszystkim na różnorodność znajdziemy tam materiały propagujące sztukę wybitnego kompozytora Fryderyka Chopina: „Poznaj Fryderyka Chopina” oraz „Robert Skiera o Fryderyku Chopinie” - wkrótce pojawią się kolejne części cyklu, spoty promujące niecodzienne atrakcje jak: „Maluchem po Warszawie” oraz „Dużym Fiatem po Warszawie” oraz aktualności ze świata sportu: „Bartosz Zmarzlik z dziką kartą w Toruniu!”.

eBilet.pl jako największa bileteria w Polsce po raz kolejny stawia na rozwój. To kolejne działanie tej platformy potwierdzająca, że wysokość jakość pracy oraz kompleksowa obsługa organizatorów, to nie wszystko. eBilet.pl również szuka nowych rozwiązań promocyjnych.

Tekst: materiały prasowe