Pomysły na szybki trening w pracy

Pomysły na szybki trening w pracy

on Październik 28 | in Sport | by | with No Comments

Czas spędzony w pracy, szczególnie tej, która opiera się na siedzeniu za biurkiem, nie musi być stracony. Oto pomysły na szybki trening w pracy, które wpłyną pozytywnie na Twoje mięśnie i rozbudzą Cię na resztę dnia.

Po pierwsze, jeśli pracujesz w piętrowym budynku i często musisz załatwiać sprawy służbowe w kilku miejscach, nie korzystaj z windy. Szybsze wchodzenie po schodach pobudzi pracę Twojego serca, dotleni mózg, a do tego wpłynie pozytywnie na kształtowanie mięśni nóg i pośladków.

Przyrząd do ćwiczenia dłoni i nadgarstka z nietoksycznych materiałów*

Przyrząd do ćwiczenia dłoni i nadgarstka z nietoksycznych materiałów*

Szybki trening w pracy bez potrzeby wstawania od biurka zagwarantują ćwiczenia izometryczne. Kształtowanie mięśni ud rozpocznij następująco: siedząc, złącz ze sobą stopy i kolana, napierając do środka. W ten sposób stawy pozostają nieruchome, a do pracy angażowane są same mięśnie. Gdy siedzisz przy komputerze, możesz też w łatwy sposób trenować mięśnie brzucha. Napinaj je na 15-20 sekund, robiąc kilka serii i rób skłony w bok i w dół, np. sięgając po długopis.

Przyrząd do ćwiczenia nadgarstków z wbudowanym komputerem*

Przyrząd do ćwiczenia nadgarstków z wbudowanym komputerem*

Inną propozycją mogą być popularne ćwiczenia rozciągające, które poprawią krążenie. Polegają na naciąganiu mięśni przez ok. 30 sekund i utrzymywanie ich w jednej, niezmiennej pozycji. Podczas siedzenia wyprostuj prawą nogę, opierając ją piętą o podłogę, a lewą zegnij w kolanie i ustaw na boku. Ręce połóż na prawym udzie, po czym zrób skłon w tamtym kierunku, pamiętając o tym, by plecy pozostawały proste. Siedząc na krześle można również przenosić nogi naprzemienne do wewnątrz i do zewnątrz, dbając o to, by palce były ściągnięte.

Ściskacz do rąk z gumy*

Ściskacz do rąk z gumy*

Przy pomocy obrotowego fotela wykonywać można skręty w prawo i w lewo, dłońmi trzymając się blatu. Należy pamiętać, by barki i tułów pozostawały bez ruchu i były skierowane w przód – pracuje tylko miednica.

Ściskacz do rąk ze stali*

Ściskacz do rąk ze stali*

Na koniec pracy warto rozluźnić kark, który staje się spięty poprzez siedzenie w jednej i tej samej pozycji. W tym celu przechyl głowę na prawą stronę, układając ją na lewej dłoni. Postaraj się wyprostować ją poprzez nacisk, powtarzając to samo następnie na drugą stronę.

*Aby dowiedzieć się więcej o produkcie, kliknij w jego zdjęcie

Pin It

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


cztery − = 3

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

« »

Scroll to top