Ćwiczenia w plenerze dla par

Ćwiczenia w plenerze dla par

on Wrzesień 25 | in Sport | by | with 1 Comment

Weekend to idealny czas na spędzenie aktywnego dnia we dwoje. Przedstawiamy ćwiczenia w plenerze dla par, które nie tylko wpłyną na poprawę sylwetki i kondycji, ale również na dobre samopoczucie.

Ćwiczenia z drugą połówką, oprócz zbawiennego wpływu na ciało, zwiększają również więź i sprawiają, że o wiele łatwiej znaleźć motywację do rozpoczęcia treningu. Jak przed podjęciem każdego wysiłku, nie można i w tym przypadku zapominać o obowiązkowej rozgrzewce. W tym celu poświęćcie 10 minut na wymachy rąk, krążenia bioder, przysiady, skłony i krótki bieg w zmiennym tempie (możecie urządzić sobie wyścigi na 30-50-metrowych odcinkach).

Gumowa mata do ćwiczeń*

Gumowa mata do ćwiczeń*

Do pierwszego ćwiczenia we dwoje w plenerze będziecie potrzebować koca lub miejsca, w którym ziemia jest sucha. Usiądźcie do siebie plecami. Unosząc ręce do góry, złapcie się za dłonie. Następnie partnerka wykonuje skłon w przód, przeciągając partnera na plecy i tym samym rozciągając jego klatkę piersiową i kręgosłup. Wykonujcie ćwiczenie na zmianę, robiąc 30 powtórzeń każdy.

Mata do ćwiczeń jednostronnie karbowana*

Mata do ćwiczeń jednostronnie karbowana*

Kolejne ćwiczenie wzmocni Wasze ramiona. Usiądźcie po turecku twarzami do siebie (możecie wykorzystać do tego szeroką ławkę lub murek w parku), wyprostujcie ramiona, rozstawcie je na szerokość bioder, po czym złapcie się za ręce. Niech jedno z Was przyciągnie partnera do siebie tak, by zrobił głęboki skłon w przód. Następnie zamieńcie się rolami, powtarzając czynność 20 razy każdy.

Mata do ćwiczeń zapewniająca miękkość*

Mata do ćwiczeń zapewniająca miękkość*

Pozostając w pozycji siedzącej, oddalcie się nieco od siebie, wyprostujcie nogi i podeprzyjcie się dłońmi z tyłu. Partner unosi złączone nogi na ok. 25 cm od podłoża, a partnerka wykonuje krążenia wokół nich, również mając złączone stopy. Po 10 powtórzeniach zamieńcie się rolami.

Mata do ćwiczeń z uchwytem na ramię*

Mata do ćwiczeń z uchwytem na ramię*

Przejdźcie do pozycji „krzesła”, w której łydki i uda tworzą z tułowiem kąt prosty. Oprzyjcie się plecami, po czym podawajcie sobie jakiś przedmiot do rąk raz z jednej, raz z drugiej strony (może być to np. piłka uprzednio zabrana z domu). Starajcie się wytrzymać jak najdłużej się da.

Mata do ćwiczeń z wytrzymałego materiału*

Mata do ćwiczeń z wytrzymałego materiału*

Teraz stańcie naprzeciwko siebie, podając sobie dłonie. Wykonajcie skręt tułowia, unosząc ręce wysoko raz do prawej, raz do lewej strony. Ćwiczenie powtórzcie ok. 15 razy.

*Aby dowiedzieć się więcej o produkcie, kliknij w jego zdjęcie

Pin It

Jedna odpowiedź

  1. Bardzo dobry i ciekawy artykuł – gratulacje dla autora !

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


7 − = trzy

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

« »

Scroll to top