Ćwiczenia na stepperze - czy warto?

Ćwiczenia na stepperze – czy warto?

on Sierpień 20 | in Sport | by | with No Comments

Urządzenie, które cieszyło się dużą popularnością parę lat temu, obecnie zostało nieco wyparte przez bardziej nowoczesne propozycje. Ćwiczenia na stepperze są łatwe i przyjemne, ale czy warto na nim trenować, jeśli pragniemy schudnąć?

Stepper jest stosunkowo tanim urządzeniem stacjonarnym. Jego największym plusem jest mała wielkość oraz poręczność – zasadniczo można wszędzie schować. Ćwiczenia na stepperze to świetny relaks po ciężkim dniu, który można zafundować sobie we własnym domu i spokojnie oglądać przy tym telewizję. Wiele kobiet zastanawia się, czy warto wybierać taką formę treningu zważywszy na to, że podczas użytkowania niewiele się męczymy, a jednostajność wykonywanej czynności powoduje znużenie i szybkie zniechęcenie. Jednak cała tajemnica tkwi we właściwym doborze ćwiczeń i ustaleniu stałego, energicznego tempa – wtedy trening na stepperze będzie efektywny.

Stepper skośny*

Stepper skośny*

Jeśli prawidłowo użytkujemy stepper, ruch, który wykonujemy sprawia, że pracują nie tylko mięśnie nóg, ale i pośladków. Trening daje podobne efekty, co bieganie lub chodzenie po schodach. Zwiększając tempo i przykładając się do wysiłku, możemy spalić nie tylko tkankę tłuszczową na nogach, ale i pozbyć się boczków, wyszczuplić talię czy zmniejszyć obwody w dolnej części pleców. Regularny trening pomaga również walczyć z cellulitem. Nowoczesne steppery wyposażone są w praktyczne liczniki czasu, kroków oraz spalonych kalorii.

Stepper z dodatkowymi linkami*

Stepper z dodatkowymi linkami*

By ćwiczenia na stepperze były warte wysiłku, należy wykonywać długie lub krótkie, ale bardzo płynne ruchy, imitujące wchodzenie po schodach. Stopy muszą przylegać do powierzchni urządzenia i być ułożone symetrycznie względem siebie. Ważne jest także, żeby mieć wyprostowaną sylwetkę oraz napinać mięśnie brzucha, które dzięki temu również będą pracować. Nogi powinny być lekko ugięte w kolanach, a ręce pracować tak, jak w przypadku marszu.

Stepper z funkcją antypoślizgową*

Stepper z funkcją antypoślizgową*

Sukces dzięki ćwiczeniom na stepperze można osiągnąć jedynie przy regularności treningu, tj. ok. 3 razy w tygodniu po minimum 20 minut. Warto zainwestować w tego rodzaju urządzenie, jeśli pragniemy uzyskać szczupłą sylwetkę, bo w przeciwieństwie do biegania, zajęcia nie obciążają mięśni oraz stawów.

Stepper z wbudowanym komputerem*

Stepper z wbudowanym komputerem*

*Aby dowiedzieć się więcej o produkcie, kliknij w jego zdjęcie

Pin It

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


× pięć = 40

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

« »

Scroll to top