błędy osób wracających do formy

Charakterystyka treningu ABT

on Wrzesień 17 | in Sport | by | with No Comments

Marzysz o pięknym, płaskim brzuchu oraz umięśnionych udach? Dzięki ABT nie tylko wyszczuplisz i wyrzeźbisz sylwetkę, ale także poprawisz kondycję oraz zdrowie. Przedstawiamy krótką charakterystykę takiego treningu.

Trening ABT pokochają przede wszystkim kobiety. Oprócz modelowania brzucha i ud, ćwiczenia poprawiają także wygląd pośladków, podnosząc je i wpływając na ich jędrność. Zaletą tego typu aktywności fizycznej jest to, że nie wymaga pomocy instruktora i może być wykonywana w zaciszu własnego domu, bez konieczności odwiedzania siłowni. Zatem to idealna propozycja zarówno dla leniwych, jak i zapracowanych.

Kołyska do robienia brzuszków z maksymalnym obciążaniem 100 kg*

Kołyska do robienia brzuszków z maksymalnym obciążaniem 100 kg*

ABT to skrót od pierwszych liter słów abdominal, buttocks, thighs, oznaczających kolejno brzuch, pośladki oraz uda. Ćwiczenia wykonywane są w rytm energicznej muzyki, przypominając nieco zajęcia aerobiku. Przed zasadniczym treningiem, który trwa 30 min, wykonywana jest rozgrzewka przeprowadzana przez maksymalnie kwadrans.

Ławeczka do brzuszków z tworzywa wytrzymałego na nacisk*

Ławeczka do brzuszków z tworzywa wytrzymałego na nacisk*

Ćwiczenia w sposób widoczny wpływają na poprawę kondycji, koordynacji ruchowej oraz samopoczucia. Oddziałują na redukcję tkanki tłuszczowej, w tym kłopotliwego cellulitu oraz wzmocnienie mięśni. Ćwiczenia ABT w domu najlepiej wykonywać 3 razy dziennie – rano, po południu oraz wieczorem. Są świetnym pomysłem na poranną gimnastykę – spowodują przyspieszenie przemiany materii oraz zwiększą wydzielanie endorfin, co da pozytywną energię i dobry humor na cały dzień.

Ławka skośna do brzuszków z miękkim podparciem*

Ławka skośna do brzuszków z miękkim podparciem*

Jeśli nie masz czasu na ABT po południu, zadbaj, by wieczorny trening cechował się większą intensywnością. Ćwiczenia, które pomogą wymodelować mięśnie brzucha, ud i pośladków to np. brzuszki, „rowerek”, przysiady czy obwodzenie nóg (wykonywane z pomocą krzesła wychylenia nóg na boki). Pamiętaj, by trening ABT wykonywać w rytm muzyki, która zmobilizuje Cię do wzmożonej aktywności i poprawi jakość wykonywanych aktywności.

Trener do brzuszków z antypoślizgową powłoką*

Trener do brzuszków z antypoślizgową powłoką*

Ćwiczenia są w pełni bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, więc nie musisz obawiać się, jeśli na co dzień borykasz się z takimi problemami. Trening ABT ze względu na kształtowanie dolnych partii ciała polecany jest przede wszystkim osobom uprawiającym jazdę na rowerze, nartach, łyżwach i snowboardzie.

*Aby dowiedzieć się więcej o produkcie, kliknij w jego zdjęcie

Pin It

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


pięć + 4 =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

« »

Scroll to top