Trening szybkościowy w parku

Trening szybkościowy w parku

on Sierpień 25 | in Sport | by | with No Comments

Chciałbyś poprawić swój czas reakcji i popracować nad kondycją? Rozwiązaniem może być trening szybkościowy w parku, który wykonywany regularnie przybliży Cię do osiągnięcia pożądanych efektów. Podpowiadamy, jak powinien wyglądać.

Trening szybkościowy ma w zamyśle zwiększyć szybkość i częstotliwość wykonywanych ruchów oraz poprawić czas reakcji. Jest zarazem krótką, ale i niezwykle intensywną formą aktywności fizycznej. W ramach ćwiczeń, oprócz sprintu, wyróżnić można skoki w dal, wieloskoki, a także przewroty.

Buty do biegania z dobrą amortyzacją*

Buty do biegania z dobrą amortyzacją*

Zawodowi biegacze praktykują go co najmniej raz w tygodniu. Jeśli i Ty zechciałbyś pracować nad swoją zwinnością oraz szybkością wystarczy, że rozpoczniesz trening szybkościowy w parku. Wybierz miejsce odosobnione o stosunkowo dobrej, prostej nawierzchni. Oprócz dogodnych warunków potrzebne jest także maksymalne skupienie, dlatego zadbaj o to, by nikt nie rozpraszał Twojej uwagi.

Buty do biegania z funkcją ochrony przed wstrząsami*

Buty do biegania z funkcją ochrony przed wstrząsami*

Trening szybkościowy w parku zagwarantuje lepszą prędkość startową, podniesie próg zakwaszenia oraz obniży tętno spoczynkowe. Przed rozpoczęciem ćwiczeń niezbędne jest przeprowadzenie dokładnej rozgrzewki. Następnie pamiętać należy, by przechodzić stopniowo od ruchów wolniejszych do szybszych i od tych prostych do bardziej złożonych. Przerwy między kolejnymi seriami powinny wahać się od 4 do 5 minut, jednak nie mogą opierać się na biernym staniu lub leżeniu – lepiej zastosować np. marsz lub trucht. Trening szybkościowy charakteryzuje się maksymalnie sześcioma powtórzeniami, ponieważ wymaga od organizmu dużego wysiłku.

Buty do biegania z lekką podeszwą z pianki*

Buty do biegania z lekką podeszwą z pianki*

Tego rodzaju ćwiczenia sprawdzą się w uprawianiu dyscyplin takich jak piłka nożna, sporty walki lub biegi krótkodystansowe. Trening szybkościowy przyczyni się do utrzymywania stałego, zwiększonego tempa bez nadmiernego odczuwania zmęczenia. Początki są ciężkie i mogą zniechęcać przez dotkliwy ból mięśni, jednak w miarę dalszych prac nad sobą, kondycja ulegnie polepszeniu i szybko przyzwyczaimy się do zwiększonego wysiłku. Po kilku miesiącach zauważyć można widoczną poprawę wytrzymałości oraz czasu reakcji.

Damskie buty do biegania z elementami odblaskowymi*

Damskie buty do biegania z elementami odblaskowymi*

*Aby dowiedzieć się więcej o produkcie, kliknij w jego zdjęcie

Pin It

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


5 + = dziewięć

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

« »

Scroll to top