Trening w parku

Szybki trening w parku

on Kwiecień 24 | in Sport | by | with 1 Comment

Coraz cieplejsze dni warto wykorzystać na wyjście z siłowni i sal fitness na świeże powietrze, choćby dlatego, aby dotlenić mózg i zaoszczędzić pieniądze wydawane na karnet. Podpowiadamy, jak może wyglądać trening w parku.

Decydując się na trening w parku tak naprawdę ogranicza nas tylko własna wyobraźnia, gdyż miejska infrastruktura głównie w parkach czy na placach zabaw z powodzeniem może zastąpić sprzęt sportowy, a ciężar własnego ciała jest idealnym obciążeniem.

Rękawiczki treningowe ze skóry

Rękawiczki treningowe ze skóry*

Zacznij od skipów – A (bieg z unoszeniem kolan do klatki piersiowej), B (bieg z unoszeniem kolan wysoko i jednoczesnym wyrzuceniem podudzi w przód), C (uderzanie piętami o pośladki) i D (bieg z nogami wyprostowanymi w kolanach). Każdy skip wykonaj na dwóch odcinkach o długości 50-100 metrów.

Rękawiczki treningowe

Rękawiczki treningowe*

Kolejne ćwiczenie w naszym szybkim treningu w parku są przysiady z podskokami co trzecie zejście w dół. Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń. Następnie przejdź do pompek. Znajdź sobie ławkę, aby oprzeć o nią stopy i zrób 2 serie po 10 pompek. Zmień pozycję – ustaw się tyłem do ławki i oprzyj o nią dłonie – i wykonaj 2 serie odwróconych pompek po 7-10 powtórzeń.

Rękawice treningowe z obciążeniem

Rękawice treningowe z obciążeniem*

Połóż się na ławeczce na prawym boku. Ręce spleć na karku. Unoś tułów do góry, wytrzymaj 2 sekundy i wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15 brzuszków i zmień stronę. Całość powtórz w 2 seriach.

Rękawice damskie fitness

Rękawice damskie fitness*

Postaw jedną stopę na ławeczce, obudowie piaskownicy lub ściętym pniu drzewa mającym ok. 30-50 cm. Podskakując do góry, zmieniaj nogę lądującą na podwyższeniu. Zrób po 15 podskoków na każdą nogę w 3 seriach.

Rękawice kulturystyczne skórzane

Rękawice kulturystyczne skórzane*

Nasz szybki trening w parku kończymy 6 odcinkami biegowymi o długości 50-100 metrów, które należy pokonywać w coraz szybszym tempie.

* Jeśli chcesz sprawdzić jakiś produkt, kliknij w jego zdjęcie
Pin It

Jedna odpowiedź

  1. Na dworku jest o wiele przyjemniej niż w siłowni.
    Polecam do ćwiczeń place zabaw dla dzieci.
    Gdy dzieci się spokojnie bawią, można się podciągać na drabinkach, lub poręczach. Zwykle jest tam tego pełno.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


× sześć = 30

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

« »

Scroll to top