Skuteczne ćwiczenia na wzmocnienie ramion z użyciem poręczy i drabinek w parku

Skuteczne ćwiczenia na wzmocnienie ramion z użyciem poręczy i drabinek w parku

on Wrzesień 26 | in Sport | by | with No Comments

Jeśli chciałbyś urozmaicić swój codzienny trening o coś innego niż tylko standardowe bieganie lub rozciąganie, wystarczy, że rozejrzysz się po swojej najbliższej okolicy w poszukiwaniu poręczy oraz drabinek. Przedstawiamy skuteczne ćwiczenia na wzmocnienie ramion.

Przed rozpoczęciem ćwiczeń na ramiona z użyciem poręczy i drabinek, tak jak przy każdym innym treningu niezbędne jest wykonanie krótkiej, ale intensywnej rozgrzewki. W tym celu, będąc już w parku, wykonaj serię ćwiczeń rozciągających (możesz wykorzystać do tego ławkę lub drzewo), przebiegnij truchtem krótki dystans i zrób parę skłonów, a także wymachów oraz krążeń ramionami.

Rękawice treningowe męskie z wytrzymałych materiałów*

Rękawice treningowe męskie z wytrzymałych materiałów*

Ćwiczenia na wzmocnienie ramion to przede wszystkim podciąganie. Poszukaj zatem wysokiej poręczy np. na placu zabaw, chwyć ją obiema rękami. Staraj się wykonać serię podnoszeń. Zrób 15 powtórzeń w 3 seriach, w razie potrzeby robiąc chwilowe przerwy.

Rękawice treningowe męskie z wyjątkowo mocnymi rzepami*

Rękawice treningowe męskie z wyjątkowo mocnymi rzepami*

Kolejne ćwiczenie angażować będzie również mięśnie nóg. Stań pod poręczą, złap się drążka otwartą dłonią do siebie. Następnie oderwij nogi od ziemi i przyciągaj zgięte w kierunku klatki piersiowej. Podobnie, jak w przypadku podciągania, wykonaj 15 powtórzeń w 3 seriach.

Rękawice treningowe damskie zapewniające pewny chwyt*

Rękawice treningowe damskie zapewniające pewny chwyt*

Do wykonania następnego ćwiczenia na wzmocnienie ramion potrzebne będą niskie drabinki. Wejdź na ich szczyt, po czym złap się najwyższego szczebla jedną ręką, przekręcając się bokiem. Opuść swobodnie ciało i wykonaj szerokie wymachy nogą do boku starając się, by tworzyła w tułowiem kąt prosty. Gdy zmęczy Ci się ramię, odpocznij stając na jednej z drabinek, po czym kontynuuj ćwiczenie. Wykonaj po 20 powtórzeń w 2 seriach na jedną stronę, po czym zmień rękę.

Rękawice treningowe damskie dopasowane do anatomii dłoni*

Rękawice treningowe damskie dopasowane do anatomii dłoni*

By wykonać ostatnie ćwiczenie zejdź na ziemię. Chwyć się szczebelka jak najwyżej potrafisz, nie odrywając stóp od podłoża. Wchodź po każdej z drabinek aż do ostatniego szczebelka. Gdy znajdziesz się już na samej górze, staraj się wytrzymać w tej pozycji jak najdłużej, po czym zejdź na ziemię. Wykonaj 3 powtórzenia, a następnie przeprowadź ćwiczenia rozciągające.

*Aby dowiedzieć się więcej o produkcie, kliknij w jego zdjęcie

Pin It

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


+ pięć = 11

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

« »

Scroll to top