Aquapunching

Czym jest aquapunching?

on Kwiecień 11 | in Sport | by | with 1 Comment

Sporty walki nie muszą być uprawiane jedynie na macie w salce treningowej. Jeśli dobrze czujesz się w wodzie i lubisz się porządnie zmęczyć, możesz wypróbować aquapunching.

Aquapunching
Aquapunching jest kolejną propozycją na liście wodnych zajęć fitness stworzoną z myślą o kobietach pragnących pozbyć się zbędnych kilogramów, poprawić metabolizm lub ujędrnić i wysmuklić sylwetkę. Jednak trening może przypaść także do gustu mężczyznom, nie tylko chcącym pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, ale także tym, którzy poszukują alternatywnego sposobu na poprawę kondycji i wytrzymałości bez konieczności chodzenia na siłownię. Aquapunching może tak naprawdę uprawiać każdy, bez względu na wiek, gdyż ćwiczenia wykonywane w wodzie wiążą się z dużo mniejszym ryzykiem nabawienia się kontuzji oraz obciążaniem stawów. To także świetny sposób na powrót do formy po przebytym urazie.

Najprościej mówiąc, aquapunching to boksowanie w wodzie. Podczas zajęć wykorzystuje się nie tylko techniki bokserskie znane z ringów, ale także elementy charakterystyczne dla kick-boxingu i karate oraz innych sztuk walki. Różnica polega na tym, że nie walczymy z realnym przeciwnikiem czy workiem bokserskim – nasz rywal jest wyimaginowany.

Trening aquapunchingu zwykle trwają od 45 do maksymalnie 60 minut. Rozpoczyna go rozgrzewka, a kończy stretching, czyli zestaw ćwiczeń, które mają rozciągnąć mięśnie po dużym wysiłku, uspokoić serce i przywrócić tętno do normalnego poziomu. Faza właściwa składa się z różnego rodzaju ruchów rękami i nogami, w tym ciosów i kopnięć. Całości towarzyszy motywująca, dynamiczna muzyka.

Pin It

Jedna odpowiedź

  1. Musi to bardzo działać na mięśnie i zapewne jest wyczerpujące.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


+ dziewięć = 12

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

« »

Scroll to top