aktywna jesień

Aktywna jesień na 6 sposobów

on Sierpień 25 | in Sport, Zobacz | by | with No Comments

W jesienne popołudnia niekoniecznie musimy owijać się ciepłym kocem i zasiadać z herbatą przed telewizorem. Zachęcamy do zdecydowanie bardziej aktywnych form spędzania czasu. Co zrobić, żeby nie poddać się jesiennej chandrze? Przepis jest prosty, zachowajmy aktywność! 

1. Rower

Tego środka transportu na pewno nie możemy jeszcze chować, zwłaszcza jeśli w planujemy aktywną jesień. Jest on wprost stworzony do przejeżdżania przez szeleszczące, złote liście. Co więcej, świetnie sprawdza się podczas rodzinnych wycieczek, więc zagwarantujesz atrakcje również najmłodszym członkom rodziny

2. Weekend w górach

Morze najlepiej sprawdza się letnią i wiosenną porą. Za to góry nie są już tak ograniczone sezonem. Dobra propozycja szczególnie dla tych, którzy nie przepadają za zatłoczonymi miejscami, górskie szlaki o tej porze roku są bowiem znacznie mniej oblegane przez turystów. Relaksujący, spontaniczny wyjazd w polskie góry to jeden z lepszych sposobów na mile spędzony weekend. Aby jak najlepiej się do niego przygotować sprawdźcie koniecznie artykuł na temat jesiennych wypraw w góry.

3. Kluby fitness i siłownie

Szybciej marznącym osobom proponujemy zajęcia w zamkniętych pomieszczeniach. Kluby fitness są doskonale przygotowane na ten sezon, oferując swoim klientom szeroki wybór zajęć. Dużą popularnością cieszą się m. in. zajęcia jogi czy energetycznej Zumby, która z pewnością podniesie poziom endorfin. Panowie mogą również sprawdzić, co w trawie piszczy na pobliskiej siłowni. Czy już dadzą radę poderwać tamtą sztangę?

aktywna jesień

*Chcesz kupić karnet na siłownię i fitness? Sprawdź, czym się kierować podczas wyboru klubu*

4. Kurs tańca

Jesień to bardzo dobry czas na rozpoczęcie kursu tańca. Długie wieczory zdecydowanie sprzyjają takiej aktywności. Oprócz tego, że fundujemy sobie sporą dawkę ruchu, to po jakimś czasie z pewnością będziemy mogli pochwalić się też naszymi umiejętnościami. Z uwagi  na to, że w większości przypadków zajęcia prowadzone są w parach, warto zaangażować do tańca również naszego partnera. Nic tak nie zbliża, jak podeptane palce u stóp i uderzenie łokcia w trakcie obrotu – ale zabawa gwarantowana.

5. Spróbuj nowego sportu

Dni stają się coraz krótsze, ale to nie stoi na przeszkodzie, żeby wypróbować nowej aktywności fizycznej. Przejrzyj ofertę pobliskich szkół oraz hal sportowych, a przekonasz się, jak wiele masz możliwości. Skorzystaj z kursów samoobrony, sztuk walki lub zapisz się do halowej sekcji sportowej (sportowców amatorów bądź wyłącznie hobbystów chcących się trochę poruszać). Siatkówka oraz towarzystwo innych ludzi szybko uwolnią cię od jesiennego marazmu.

6. Basen

Jeśli latem nie mieliście zbyt wiele czasu, by wypocząć nad wodą, teraz macie świetną okazję, żeby to nadrobić. Pływanie angażuje wszystkie grupy mięśniowe naszego ciała, więc z pewnością pozostaniemy w dobrej formie. My polecamy szczególnie zajęcia z aqua aerobiku, który może okazać się nie lada frajdą.

aqua aeorobik na jesień

prevention.com

Pin It

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


dziewięć + 7 =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

« »

Scroll to top